onsdag 17 september 2008

Today.

Idag känner jag mig bra, ingen huvudvärk och det mesta är frid och fröjd. Huvudvärken har följt mig nu ett bra tag och jag kanske borde kolla upp det. Har börjat få ont i halsen, hoppas inte att det utvecklas till nåt mer. Vill inte vara sjuker ju. Erik börjar bli förkyld och han ska ju springa Lidingö nästa helg, hoppas verkligen han klarar sig undan att bli mer sjuk. 3 mil alltså, grymt långt och jag beundrar Erik som verkligen gör det.

Vi har bestämt att vi ska fixa iordning vår lägenhet nu, det vi ska göra först blir att måla om/tapetsera i vardagsrummet samt att sedan byta golv och lister. Sedan blir det väl sovrummet som står i tur med målning/tapetsering. Köket tar vi nog sist, byte av bänkskivor, nya hoar samt att vi ska mosaika lite. Blir nog hur bra som helst, tycker det är superskoj att fixa och dona sådära.

Seee you.

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack vännen kraaaaam