onsdag 10 september 2008

Evil wednesday

Shit, det tär på mig att gå upp 5.30 5 dagar i veckan. Vet att jag inte är ensam om att göra det med jag är så trött och jag har inte fått uppstigningen till en vana ännu. Längtar till den dagen då jag inte längre tycker att det pest att stiga upp ur sängen så tidigt.

Igår var jag och Erik på ikea och köpte nya barstolar till bordet i köket, vi hade nog från början tänkt att köpa ett nytt bord, alltså ett vanligt matbord med vanliga stolar. Nu när vi köpte lägenheten så lät säljaren sitt barbord sitta kvar eftersom det blir fula märken i väggen efter det. Vi beslöt oss för att det fick sitta kvar och bara köper till stolar. Det blev 4 st Ingmar barstol och jag fick ihop en igår, tror Erik får fixa det där, blir liksom bäst så. Jag hatar att sätta ihop sånt där, har inget tålamod.

Lämnat in bilen på service också, trots att pappa känner servicekillen så kommer det kosta skjortan ändå, vi kommer dock lite lindigare undan men det kommer svida i pluskan tyvärr.

Idag ska jag försöka städa lite därhemma, få undan allt småplock som ligger överallt. Tänkte ha inflyttningsfest i helgen men det känns som det kvittar lite. Känns inte som man har så många att bjuda så vi får se om det blir nåt eller ej.

Ses!

Inga kommentarer: