tisdag 2 september 2008

Färdig.

Finally, äntligen har vi flyttat klart. Lägenheten i Norrköping står tom och är besiktad, det enda som är kvar är städningen och det tar vi om ett par veckor. Det är så skönt att äntligen ha landat och det känns helrätt, lägenheten och området är perferctissimo.

Första pendlardagen för min del idag och det känns att jag klev upp 1 timme tidigare imorse. Jag är egentligen en sjusovare men jag hann med tåget. Jag borde ju kunna vänja mig vid tidiga mornar.

Längtar till helgen, så jag får sova ut och kan pyssla lite med lägenheten, det är skitskoj att grejja. var hos frisören häromdagen och jag funderar på om jag blev nöjd eller inte, tycker jag ser gråhårig ut nu och det är ju inte så nice. Ska kanske ringa tillbaka så får de fixa iordning det.

Inga kommentarer: