måndag 2 juni 2008

Head over heel.

Har varit borta från Erik en natt och ändå har jag nästan saknat ihjäl mig efter honom, det är kärlek. Tror inte någonsin jag kommer släppa´n.
Helgen började med Rix FM festival i Linköping, det var framförallt Takida som lockade och det var inte bara vi som var där pga dem. Synd bara att de uppträdde sist av alla och de framförde bara 2 låtar medans de andra artisterna iaf körde 3 låtar var.

Mötte lillasyster som fått tag på backstagepass och var hur nöjd som helst. Hennes lycka var gjord den kvällen.

Iväg på lördag förmiddag, Birka kryssning med jobbet. Var väl inte så överförtjust och kände mig lite halvt negativ till det hela, väl framme så släppte det och jag insåg att vi yngre tjejer faktiskt kunde ha jäkla skoj och vi hade faktiskt väldigt trevligt. Kom nog inte i säng förrens runt halv fyra på morgonen.
Ska nog försöka boka en sån resa med Erik, tror det skulle vara mysigt om bara vi åkte.

Har börjat kolla lite priser på resor till USA, blir nog att åka över i slutet av oktober och ser verkligen fram emot det.


Ses.

Inga kommentarer: