fredag 30 maj 2008

Not up for it.

Har lite blandade känslor inför vissa av helgens aktiviteter, helgen börjar med Linköping och rix fm festivalen där jag ska möta upp Tessan och kanske ta nåt glas gott. Tror att min Erik ska hänka på as well, kan bli en bra kväll. Sedan på lördag blir det Norpan igen och det vankas kryssning med jobbet. Visserligen är man bara borta en natt, men ändå. Känner inte riktigt för att åka med på kryssningen egentligen men jag känner ändå på något dumt sätt att jag måste följa med. Urdumt, vill ju bara ha en helg tillsammans med Erik ute på landet i lugn och ro. Vi hade ju kunnat ta ett skitmysigt kvällsdopp. Får se fram emot det till nästa helg istället.

Blir så jävla trött på alla måsten hela tiden, kan man inte bara få leva fritt? Man blir ju kvävd om det ska vara på det hära viset, dra fan inte ner mig i skiten. Vill inte!

Ses.

Inga kommentarer: