tisdag 20 maj 2008

20080520

Trötthet verkar vara en egenskap(?) som förföljer mig numera. Vet i tusan hur man blir av med sånt. Från och med torsdag morgon blir det att gå upp ruskigt tidigt för att gå ut med Enrico. Enrico är vår tillfälliga hund, tror man kan säga så. Ska försöka pallra mig upp tidigare så det blir en lång promenix på morgonen. Ska bli skoj, har saknat gosen.

Igår sprang jag vårruset här i Norpan, var dock inte särskilt nöjd med min tid. Kom in på 31 minuter och jag hade hoppas på under 29, blir att försöka träna intensivt nu till sommaren.
Förra året sprang jag vårruset uppe i Karlstad och då fick jag en tid på 35 minuter så jag har ju förbättrat mig lite iaf.

Imorn kommer kosta pengar, ska lämna bilen på verkstan för felsökning. En liten avgasvarningslampa lyser och AC'n är kaiko. Jäkla bilar alltså.

Ses.

Inga kommentarer: