torsdag 12 juni 2008

No hard feelings.

Längesen nu, har inte känt något behov av att blogga på sista tiden. Känner lite att det kvittar men skönt på något sätt att bara få skriva lite.

Ska göra det hära nu, första och definitivt sista gången nånsin hoppas jag. Har varit lat nu och bara skjutit det ifrån mig men nu faan ska jag göra skiten. Det är så jag kallar det.

Annars börjar det närma sig årsdagar och det är sorgligt för jag saknar dem så och blottaste tanken på att de aldrig kommer komma tillbaks till mig är bara så grym. Tror att kontakten vi hade var speciell, vi var nära och jag vet att jag var speciell för dem. Saknar otroligt mycket på ett sätt men ändå känner jag mig trygg och vet att ni finns här omkring på ett eller annat sätt.

Imorn, äntligen. Har haft en riktig skitvecka, bara tråk, men imorn är det slut med det!

Ses.

2 kommentarer:

Viktdrottningen - Anna Malmborg sa...

Hehe, det är allt kul att kolla in vad som händer i hissen :)
Vad är det för årsdag som närmar sig? Ska kanske inte fråga...men du svarar om du vill!

jessicamarie sa...

Det är lungt, i lördags var det 1 år sen min morfar gick bort, och nästa vecka blir det 3 år sen farmor gick bort. Man tänker ju givetvis lite extra mycket på dem just nu och man inser hur mycket man saknar dem båda.