lördag 6 december 2008

Min halva.

Jo, han befinner sig i Rom just nu. Hatar att vara ensam, lillasyster kommer snart hit och håller mig lite sällskap. Vi ska ha en myskväll ikväll, Erik ska ju på matchen mellan Lazio-Inter ikväll och de visar matchen på canal + och vi ska givetvis kolla!!

Annars har jag varit uppe på kurs i Stockholm, kom hem igår och det har varit mycket att smälta. Kände mig riktigt trött igår kväll när jag kom hem så jag sov riktigt länge imorse.

Redan 2:a advent imorgon, tycker det går så otroligt fort nu. Hinner inte riktigt med känner jag. Det är så grymt mycket på jobbet i just december och jag tror det blir tufft men det är bara att bita ihop.

Har iaf något att se fram emot i februari, har faktiskt bokat resa till dess. Blir Fuerteventura i 2 hela veckor, ska bli sååå skönt att komma härifrån och verkligen kunna andas ut.

Ska väl försöka röja undan här hemma lite till lillasyster kommer.

Ciao!

Inga kommentarer: